SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, December 9, 2009

Mama ku sayang

Pagi td pukul 7.20pg dapat sms dr mama..dia bgtau dia baru balik drp wat umrah... alhamdulillah mama sihat. So aku excited la, terus call dia. Borak2 sket...bunyi dia mcm batuk2 jer..tp dia ckp dia sihat..itu membuatkan aku happy sgt :)

Borak2 sket then dia tanya pasal kawin.... ermmmm 'jd ke ngoh nk kawin tahun ni?' errrrrr terkejut la aku dgr soalan mcm tu.... ermm aku just nk sedapkan hati dia..just bgtau tahun ni dah x sempat..hihihi.. padahal byak benda nk discuss nti dia balik. Harap2 dia paham... aku nk sambung study pon blom bgtau dia lagi...padahal nk kena register 27Dec ni dah... Insyaallah semoga mama paham keadaan aku dan si dia. Insyaallah ada jodoh tu ada lah.. Mama just tak nak lama2 sgt berkawan, itu aku mmg paham sgt.

Mama excited sgt aku nk kawin... tp sbnarnya aku pon excited jugak..hihi. Kalau kawin bulan 6, mesti preparation kena mula dr sekarang.. tp skg ni blom plan betul2 lagi. Harap bila mama balik dr Mekah ni boleh la discuss apa yg patut. Aku tak nak pening2 last minit. Nanti aku tension dan fedup sbb aku dah boleh agak dah segala preparation aku yg kena buat sendiri.....

Anyway, tak sabar nk tunggu 16 December 2009. Mama balik, nk peluk mama kuat2....

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top