SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, December 16, 2011

Muka busuk..

Sebelum ni, saya cukup suka tengok muka org pregnant sebab memancar2 seri ibu mengandung tu. Tapi sekarang, walau dah nk masuk 6 bulan, muka saya adalah tak berseri2 pung.... huhu muka saya kotor, siap ada jerawat dan biji2 ruam lagi.. on off la dia naik kt muka ni. so, tak pernah la nk licin berseri2 mcm org lain.

Dan kakak kt office saya cakap baby saya baby boy... apekah? betul ke mcm tu eh? dia cakap kalau muka 'bersih' means berseri2 tu baby girl. kalau muka 'kotor' macam muka saya sekarang ni, maybe baby boy.

Ermmm yg pasti sampai skg saya tak pasti apa jantina baby saya. boy ke girl ke, saya tak kisah sgt. saya happy dan bersyukur sgt2 dikurniakan baby girl ataupun boy :)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top