SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, December 7, 2011

First Time

Saya adalah sangat jakun. Tak pernah pegi NILAI. Baik Nilai 1, 2 ataupun 3....huhu. Last 2 weeks ada kenduri kt Rembau, so, abag ipar ajak singgah, apa lagi ON je lah. alang2 tak pernah sampai kannn...
Tapi disebabkan kitorang dari pagi lagi bertolak g kenduri then duduk2 kt kenduri then badan pun dah penat, maka, tak larat nk jalan da... masuk 2 kedai je. Harga mmg murah kot. tapi ada jugak yg harga lebih kurang mcm tu kt area kl ni je..hehe.
Hati terpaut pada bunga2 yg sgt cantik... dah la banyak, colourful lak tu. Geram je nk borong. Tapi rasanya harga kt festival city kl ni lagi murah kot... so, beli kt kl ajo la yer :)

Nanti bila mak saya dtg, saya dah boleh ckp saya dah pernah pegi Nilai 3..kahkah sebab sebelum ni diorang dah banyak kali pegi..uwaaaa saya je yg tak pernah jejak. Boleh org dari Kota Bharu dah bape puluh kali sampai sana, sedangkan saya yg duk kl ni je tak pernah jejak...huhu :(

Tapi, takde rasa rugi sgt pun. Just nk tgok je mcmne la Nilai 3. Rupanya mcm tu je...hehe :))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top