SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, December 19, 2011

Dah lama dah sebenarnya....

Bila saya baca2 blog orang lain, oooohhhhhh ramainya yg bercuti sana sini. Baik dalam Malaysia atau oversea.. Jealous nya saya rasa :( sob sob sob

Dah setahun kot tak bercuti.. last skali pegi honeymoon tu jer..tu pun dekat sesangat, dan sekejap sajo..huhu.

Saya teringin sgt2 nk berdua duaan meluangkan masa bersama encik husband. Tapi apakan daya kan. kerja kerja kerja. kalau tak kerja nk makan ape? Bukan takleh ambik cuti tapi, masa pulak tak mengizinkan.

Saya takdelah nk demand2 pegi oversea nun, cukup lah bercuti kt dalam negara tapi bila? Cuti panjang sket ingat nk balik kg pulak.. ermmm kan. bila la agaknya nk bercuti2 ni?  Bila ada baby nanti lagi susah kot sebab nk kena fikir banyak faktor nk bercuti ni. Duduk dalam kereta lama2 pun takleh. nk naik flight pun kena fikir pasal baby dan macam2 lagi la...

Kalau boleh saya nk jugak bercuti sebelum bersalin ni.. ceh tetiba bunyi macam sedih terdesak sgt nk bercuti..haha ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top