SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, December 27, 2011

Baby nama apa?

Kitorang sedang fikir2 nak letak nama apa kt baby nanti... tak sure lagi. Tapi masih awal kan? Jantina pun tak tahu lagi..hehehe excited punya pasal. Tapi takpe ada masa boleh belek2 buku tengok nama2 yg menarik dan ada makna.

Yang pasti nama saya tak nak yg panjang berjela jela.. cukup lah sepatah dua perkataan. Kalau nk letak nama panjang2 nanti anak kedua, ketiga letak la mana yg berkenan tu, takyah la nk gabung2 nama banyak2 dlm satu nama sekali harung...hehe

Yang penting nama mesti ada makna yang baik :)

Nama saya sendiri pun saya tak tahu apa makna dalam islam...hehe mana la mak saya nk cari semua tu masa zaman2 dia dulu kan...walaupun ramai kot org cakap nama saya mcm artis (lah sgt ;p)...kahkahkah

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top