SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, November 23, 2011

Stretch Marks


Dalam dua hari ni saya rasa peut saya menegang je.. ermmm makin membesar baby dalam ni agaknya kan. Sekarang dah nk masuk 20 weeks.. Ohhh cepat sgt rasanya masa berlalu. Dah 5 bulan. so, 4 bulan lebih lagi to go. Wah, bersedia ke saya nk jadi ibu ni?

Lotion kat atas tu saya beli sebulan lepas kot.. pastu pakai boleh kata hari2 jugak la. Stretch mark yg paling banyak bukan kt perut...tapi kt peha dgn punggung. Maybe punggung semakiin mengembang.. tapi susah weh nk ilang stretch mark ni. maybe nk kena beli 2 3 botol lagi baru ok. ke???

Bahagian perut setakat ni alhamdulillah tak nampak sgt strech marknya. cuma ada bekas ari tu saya pakai kain baju kurung yg bergetah. pastu ada la mcm parut gelap sket mcm line gitu. tu pun mcm payah nk ilang.. badan ni dah macam2 line dah ado..hukhukhuk :(

Takpe la lepas bersalin nanti g mandi susu, lulur bagai... harap2 boleh je ilang.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top