SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, November 25, 2011

Berjubah


Gambar dah basi. Ni masa raya haji lepas. beraya kt rumah mertua.. bosan2 terus la snap2 sorang2 je pun..hahahaha ;p
Muka bulat kot... tp ramaiiiiiiiii org ckp perut tak nmpak eh...huhu
Disebabkan rumah mak mertua sekangkang kera je, boleh la balik rumah mak saya plak lepas tu..hehe. So, raya pertama di kedua2 rumah mak...

Masa balik kg ari tu boleh tahan banyak makan daging.... tapi saya giler makan pedas. pedas melampau tu yg saya suka. entah kenapa la skg ni mmg hantu pedas. makan nasi takyah kuah, sambal cili/lada/belacan tu yg jadi kuah saya :D

**Esok dan lusa ada 2 kenduri... nak pakai baju ape? takkan nk g kenduri pakai jubah plak.. nti mlm nak try la pakai baju kurung kancing longgar2 kt pinggang... ermmmmmmm. Eh, tetiba teringin nk makan nasi minyak...nyum nyum nyum..teringat nasi minyak kenduri kt hulu langat ari tu, sedap giler... saya makan sampai bertambah2....hehehe tak malu coz rumah pakcik encik husband ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top