SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, October 20, 2011

eeiiiii geli nya dah la BUSUK!

Pagi tadi naik lrt... ada sepasang merpati bangsa yg tak mandi pagi.. eh, ada ke bangsa tk mandi pagi? ye, bangsa busuk pagi2 dah busuk banga...hahahha uweekkkk.

Cukup menyampah tau kalau naik lrt terkena duduk sebelah bangsa mcm ni... nak muntah weh rasanya. Ok, berbalik pada cerita couple tadi.. dari stesen masa tunggu lrt tu dah berpeluk sakan dah, kissing2... hoi kau kt dunia mana ni? tau la tak de halal haram dlm agama kau tapi hormat la sikit org2 sekeliling... sakan ok berpeluk... pastu naik lrt pun hari ni dah la sesak mcm ape, ok, keadaan sesak makin la berhimpit, makin la diorang suka kan.. but saya plak bersebelahan diorang.. mak aiii yg lelaki ni busuk nya.... pastu duk kissing2 awek dia.... eeeiiiii menyampah tahap gaban dah. bukan saya nk jelous ke ape, but mmg ramai kot org duk pandang2 aksi diorang tu..

konon terlebih manja la...eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dah la busuk.

Ok, nk masuk bab BUSUK ni plak. kenapa la bangsa ni tak mandi pagi eh? diorang rasa tak perlu ke mandi pagi? dgn rambut kusut masai, busuk banga..... ada semangat nk gi kerja ke? saya anti betul la dgn org2 busuk ni.. kalau dah semulajadi dia busuk nk buat mcm ne kan, tapi kalau dah malas atau tak nak mandi pagi tu, bukan la alasan... org sekeliling plak yg pening dek kerana diorang..

Memang hormon saya sekarang ni sgt2 anti dgn bau.. bau wangi pun tak boleh apatah lagi bau busuk... automatik saya akan jadi lemah kalau bau wangi sgt.  terserempak org yg terlalu wangi pun saya akan cepat2 tutup hidung.. tapi kalau bau busuk, terus nk muntah...

Hormon oh hormon, bila la nk kembali ke asal... saya dah tak pakai perfume berapa bulan dah.. tapi saya tak BUSUK. at least saya mandi bersih2 dan pakai deodorant...

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top