SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, September 19, 2011

Sayang, nak singgah mana2 tak?

Dulu kalau soalan tu ditanya... ada je la jawapan dari mulut manis si isteri. jusco, carefour, giant, wangsa walk, bla bla bla......tapi sekarang ni, mood nak g shopping mall langsung nan hado..

Dengan muka pucat lesi, badan lesu je memanjang, mana ada nafsu nak shopping mahu pun window shopping..

Last saturday pegi giant beli barang dapur sekejap pun dah nak pengsan... bukan ape, hari tu kebetulan mmg angin satu badan. angin sebab salah mkn ape entah.. mmg dari pagi sampai ke malam..

Nasib baik la ada suami yag cukup memahami.. ohh, rasa sgt bertuah sekali :))
Saya rasa mcm nak duduk rumah je rehat2 dan tido2 dan baring2 sajo... kalau boleh nk jumpa org pun saya malas sebab malas nk bersiap segala bagai..

Nak iron baju kerja adalah sgt2 berat saya rasa. padahal itulah yg saya suka buat sebelum ni. biasa saya iron utk 2 minggu skali tapi skarang ni stok seminggu pun payah nk iron..huhu bukan la malas sgt tapi entah la ek.....

Tak tahu kenapa jadi mcm ni.. sedang bersabar dgn diri sendiri ni. doa banyak2..insyaallah semoga semuanya kembali seperti sediakala, amin...

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top