SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, September 22, 2011

Pertama kali sejak...........

Alhamdulillah, kesihatan saya sudah semakin baik. Semalam adalah pertama kali saya turun ke cafe utk mkn tghari :). Tu pun sebab lapar yg teramat. pagi2 buat air panas niat nk cicah dgn biskut kering tapi kerja mmg tak menang tgn, air panas pun jadi sejuk..huhu tak lalu nk minum air yg dah sejuk. jawapannya adalah buang sajo...huh bukan nji9at nk membazir tapi dah tekak takleh terima, ape nk buat. so, mkn la saya biskut kering sesajo bg mengisi perut yg berkeriukk tadi. sementara nk tunggu 12.30 punya pasal kann..

Turun2 bawah (cafe), tgok lauk dah rasa semacam.. kembang tekak dan mcm2 peel yg tak pernah buat selama ni... huhu dugaan sungguh. So, decided nk ambik nasi separuh dgn ikan goreng dgn sayur. Mkn je ikan, rasa mcm ikan yg dah lama. tapi apa nk buat, selagi boleh telan, saya gagahi jua..huhu. makan la tanpa kuah. Oh ya, sekarang ni saya adalah anti kuah2 bila mkn nasi. nak yg kering sajo.. kalau encik husband masak pun siap pesan nk kering punya.. tak nak basah2... ohh, sungguh ngada2 daku ini.

to my beloved husband, i'm so sorry. love you so much Abang!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top