SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, September 20, 2011

Kenapa kanak2 sgt sweet...

Masa balik kg raya hari tu ada kenduri kt rumah pakcik encik husband. Kebetulan hari yg kitorang nk bertolak plak tu majlisnya. Jadinya kitorang g kenduri dulu lepas tu baru bertolak balik kl. Masa tu saya adalah kurang sihat sgt. tak berapa nk lalu makan.. lauk kenduri pun saya tak sempat nk menghayati. org cakap sedap tapi lidah saya rasa mcm tak rasa je..huhu

Tapi sebelum balik, sempat la jugak suruh encik husband snap2 pic sekeping dua. Pastu ada budak kecik yg kiut kt atas pelamin, so saya ajak dia bergambar...hehe

kiut je budak kecik ni. asyik duk belek bunga telur.. berkenan agaknya.

Tetiba ada sorang budak kecik ni datang dekat dgn saya, eh, rupanya dia nk bergambar dgn saya...hehe comel ok. Padahal mak dia ada je kt depan ni. so, apa lagi, mak dia pun snap jugak la gambar kitorang.. comel adik ni..

Sebelum balik...sempat jugakk ;p
Selamat hari raya... eh, masih beraya ke? mana datang raya sampai sebulan ni? mentang2 puasa sebulan, raya pun nk kena sebulan. tapi open house tu biasa la kan.. majlis merapatkan persaudaraan.. baik jugak tu :)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top