SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, September 15, 2011

Hari Raya Potluck

Hari ni ada potluck kt office. Kiranya semua org pakai baju cantik2.. Cuma saya je yg pakai comot sperti selalu....huhu entah kenapa la saya tak terpikir pung nk pakai baju kurung. Saya cuma pakai baju kerja biasa sajo.. sampai2 office, semua terutama staf pempuan pakai cantik2... terus rasa segan.. alah, segan sgt la kau ;p

Kali ni saya tak masak ape pun. malah bukan takat tk masak, satu benda pun saya tak bawak.. ape punya staff daa.... tapi saya share dgn kakak office saya yg baik hati. Sebab dia tahu saya tak boleh nk masak (utk condition skg ni), jadi dia ckp tak kisah la dia masak lebih sikit. So, saya just bagi duit la sket kt dia :)

Makanan mmg banyak boleh tahan. Macam2 ada cuma saya je yg tak leh nk telan semua. So saya hanya pilih2 sajo.. tu pun ambik ciput2 je la.. takat nk rasa. kang ada yg terkeluar balik kang saje je kang..huhu

Meriah la jugak kt office baru ni. Tapi disebabkan saya kurang sihat, jadi lepas mkn saya berehat kt meja je..hehe

Disebabkan terlalu banyak makanan, maka banyak yang tak habis. So, diorang suruh ambik bawak balik (tapau la kann). tapi saya tak punya bekas kak... canner? tapi terus teringat kt encik suami saya.. kalau ada bekas, saya dah bawak balik dah untuk dia. ermmmmmmm caner nih???? hate hate hate!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top