SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, August 10, 2011

Cincin longgar

hehehe nak cerita pasal cincin saya boleh pusing2... biasala kannn bulan puasa ni. tengok kang raya... mesti muat2 je :)

Nak kata tak lalu makan, masa awal2 puasa mmg tak berapa lalu. tapi sekarang tidak lagi. sahur pun boleh aje makan nasi. bukan ape, saya nak saya sentiasa bertenaga. Setakat ni, alhamdulillah, saya rasa bertenaga sampai ke waktu berbuka. Ye la, sekarang ni balik kerja jalan kaki nk ke lrt stesen tu. kena ada tenaga kalau tak melepek je.

Semalam tren sesak sangat2 (ada tren rosak saya rasa)... huhu berpeluh jugak la. nasib baik saya kuat.. eh?

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top