SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, August 3, 2011

Buruh binaan

Ni cerita saya pegi kursus CIDB tu... hahah saya panggil kursus buruh binaan. Padahal kursus safety ape entah.
Pukul 4ptg, kursus habis, then dapat la sijil kononnya. Kena submit sijil ni kt CIDB office untuk dapatkan Green Card tu plaks.
Dalam kelas tu ada la dalam 30 org kot. campur dgn org indon, nepal semua la. Tapi nasib baik yg ok2 je. Sebelah kanan saya bos. dia ada company sendiri la.. dtg cuma nk collect point. entah saya pun tak paham sgt point2 ni. Tapi tu la dtg dgn wife. Biasa la kan kalau dah bukak company sendiri, ajak le wife join company sama... usaha sama2 kekdahnya. Tengok diorang cool je :)
Sebelah kiri saya pun ada company sendiri. Interior Designer. Ermmm terus la berangan nk bukak company sendiri..kahkahkahkah....


**Macam tu la org terkapai2 mcm saya ni.. tengok org berjaya jadi A, saya pun tetiba nak jadi macam dia jugak..huuuuuuuuuuuuuu

Tengok org jual nasi lemak yg berjaya pun tetiba je saya rasa macam nk jual nasi lemak jugak...huuuu padahal masak nasi lemak pun tak lepas ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top