SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, July 1, 2011

Beza memang berbeza

Sekarang ni dah dua minggu saya kerja kt tempat baru ni. Boleh la tahan environment tempat nih. Tapi ada jugak yang tak berkenan.

1. Bos garang nak mampos
2. Bos garang tak tentu pasal
3. Bos smoking dlm bilik, bau asap mmg hazab gila. Kau mmg bos, so, takde org berani nak sound. dah la kau garang gila. Selamba kau marah org depan khalayak..huhu kalau yg kena tu engineer biasa tak kisah sgt la kot. Tapi ni yang ada title Ir. pun kau boleh selamba tengking huhuhu
4. Tak leh nak online. Ni saya online kejap je masa break. makan cepat2 pastu masuk office bukak blog.. rindu gila nk berfacebook. Nasib la saya dah bosan dgn facebook. Pagi2 dtg awal, benda yg saya bukak ialah facebook. check perkembangan kwn2 je pun. pastu tutup, buat keje. huhu tak sabar tunggu encik suami pasang internet kt rumah. Rindu nk baca blog kwn2 :(
5. Takde lagi hari jumaat yang heaven. Rehat macam biasa sajo (sejam, 12.30 - 1.30)..
6. Dengarnya bulan puasa pun balik mcm biasa.. takde harapan nk dengar azan kat rumah la nampaknya. Dengar azan dlm lrt atau dlm kereta sajo sambil teguk air...huhu

Tapi apa pun, saya puas hati dgn kerja sebab bidang yang baru buat saya. Banyak lagi yg perlu saya pelajari....

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top