SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, May 27, 2011

tik tok tik tok...

Diam tak diam, lagi 3 minggu saya akan meninggalkan office ni. Kejap je rasa. Lagi berapa hari je lagi saya akan datang office ni sebab saya akan bercuti panjang (takdelah panjang sgt punnn).
Ooohhhh saya akan merindui semua benda ni...
Entah macamana tempat baru tu kan? Saya dah selesa sgt dah kat sini. Office ni macam dah rumah ke2 saya dah. Macam2 ada kt office ni. tengoklah biskut pemberi tenaga tu. saya makan bila saya rasa nak makan. bila free sket saya study nihongo, siap buat shukudai lagi. Tapi bila kt office baru nanti, mana boleh buat macam tu lagi....huhu

Sampaikan tak lena tidur bila fikirkan perkara ni (padahal tidur bukan main awal lagi. siap lena depan tv ;p)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top