SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, May 26, 2011

Stresssssssssss

Kadang kadang....

Saya terfikir untuk berkongsi rasa dengan seseorang yang saya andaikan dia sbg sahabat saya
tapi, sahabat saya pulak mungkin menganggap saya ni bukan sahabat dia
lantas dia seboleh2 menambahkan stress saya

saya cuba menyampaikan cerita perihal kerja, dia terus menunding jari kpd saya seolah2 dia tak mahu fikir pun pasal benda tu. Padahal saya tak suruh dia fikir pun. Tolong dgr je. kalau ada pendapat, bagi. kalau takde, duk diam2 je lah. tu pun susah ke?

Kadang2 saya stress bila bercakap dgn org yang cetek fikiran dan berfikiran tertutup. Memang dia tak skolah tinggi tapi saya rasa dia masih mampu berfikir secara rasional. Sebab dia dah lama kerja dan pengalaman tu seharusnya dia guna sebaik mungkin. Tapi,........

Sebab tu saya rasa buang masa bercakap dgn org yg berlagak pandai tapi !@#$&* ni. Bila dah lama bercampur dengan academician ni, mmg rasa seronok sebab kebanyakan diorang berfikiran terbuka dlm semua hal. Semua perkara diorang ambik tahu, tahu pasal tanggungjawab dan sebagainya. Bukan main ikut sedap je.. eh, tapi ada jugak yg mcm tu. Bukan semua tp kebanyakan yg saya jumpa mmg macam tu. Tapi sebaliknya kalau bercakap dgn !@#$&* tadi. Sebab !@#$&* fikir, dia datang kerja sebab nak dpt gaji hujung bulan nanti. Itu je kot matlamat diorang. tak paham aku.
senyum didalam stress....

jadi,

sekarang saya sedang stress...

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top