SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, April 6, 2011

Tak pernah cuba tapi berkeinginan mencuba...

Sekarang ni kan macam2 fesyen tudung. Kalau keluar Kl mmg mcm2 jenis tudung. Eh bukan KL je mana2 pun even bandar2 kecik pun macam2 org berfesyen skg ni kan. Tudung pulak semakin berlambak dan cantik2 semuanya.

Serius saya tak rasa yakin mengenakan fesyen tudung yang latest tu sbb muka saya tembam. Bukan muka, pipi la tembun so macam tak sesuai je pakai tudung melekap tu. Ditambah dgn pipiku yang tidak licin macam diorang semua tu... pipiku berjerawat pulak tu lagi la bertambah tak confident nk pakai fesyen2 nampak pipi tu. Rasa semacam je kalau pakai.

Tapi saya rasa macam ketinggalan la pulak kalau tak pakai kan. Nanti org kata tak up-to-date la pulok. So, beli tu mmg saya beli takat nk cuba je la. Takde la pegi beli borong tu. cuma fesyen tu beli selai dua, fesyen lain pulak beli selai dua jugak, kang fesyen baru saya cuba lagi, beli jugak selai dua. Bukan ape, tgok org pakai mmg cantik je. Tapi bila cuba, mcm tak ngam dgn muka saya je sbb nampak pipi tersembul keluar. dahla pipi tembam dan tersembul sikit.. ermm susah ohhh nk explain nanti saya tepek gambar baru nampak.
Ni semua gambar syok sendiri depan cermin je pun... gambar tahun lepas dan ada yang 2 tahun lepas ;)

Version bergambar syok sendiri tahun ni belum ada lagi tapi dah ada dah calon2 tudung untuk ambik gambar. Tudung yang saya rasa tak confident pakai kat luar tu saya akan ambik gambar dulu...hehhe... next entry saya masukkan ya ;))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top