SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, April 14, 2011

Rindu membuak-buak

Bakpo dia sgt comei dan montel ni... eiiiii geramnya ;-)
Kenapalah rindu sgt nih. Rasa nak balik sekarang jugak. jumpa budak gebu ni..hehe ;-)

Hari ahad hari tu jumpa anak buah belah suami saya. Best diorang ni. sebab ramai dan meriah. semua suka saya (itulah yg paling best ;p). Bila jumpa diorang mmg tak pernah puas, ada je nk cerita itu ini. Terus rasa diri macam 'kakak' bukan 'makcik'...hahaha sesekali takpe kan?

minggu lepas mak saya cakap budak demok ni pijak kaki mak saya. sakit macam org besar je dia pijak. mana taknya kaki bulat gebu berapa kilo entah..huhu kesian mak saya ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top