SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, April 21, 2011

Peritnya dalam tekak...

pedih, perit, panas semua lengkap dalam tekak nih... nk telan air liur pun seksa. Semalam dah minum air masak  banyak dah. sampaikan tak larat nk kena g bilik air sebab badan dah tak larat tampung air yg banyak. Kt office semalam punyalah menggelabah sebab takut demam. mmg dah rasa nk demam. sebab tu saya minum air banyak. pukul 4 ptg dah habis botol 2liter tu. Ulang alik ke toilet takyah cakap la, nasib baik toilet sekangkang kera je.

Semalam encik suami saya sgt memahami. dia offer nk belikan sup. Serius saya tak pernah try pun sup kt kedai mamak. dia suruh saya cuba, sebab dia ckp lain dari kedai melayu. Masuk2 kereta je saya dah bau yang sedap...yummy yummy terus lapar.

Sampai2 kt rumah macam biasa mandi solat then makan. Wah, mmg betul la sup mamak best dan pekat. Tk pernah makan sebelum ni. Walaupun tekak sakit, kugagahi jua sebab sedap dan pedas yang amat. Noted walaupaun sakit tekak takleh makan pedas, saya nk makan jugak. dari pagi saya tak rasa apa kt tekak. skali masuk pedas dgn panas mmg mencari ais la lepas tu...hahaha

Lepas makan roti cicah sup, terus rasa mcm dah ok tekak (tipu!). Tapi, lepas tu tengok tv mata dah takleh nk bukak.

Makin mahal, makin kecik
Disebabkan saya biasa/mesti makan pagi, saya kena paksa diri untuk makan jugak lah. Hahaha saya makan nasi lemak. Uiiiishhh habislah berlemak badanku ni ;p. Walau pun takde rasa kt tekak, tetap ku gagahi jugak sebab saya nk lawan perasaan nk demam tu.

Ok skg kena control cun sebab takleh bg org nampak demam sebab biasalah mulut makcik2 ni mmg takde insuran. 'dah ada isi mmg mcm tu'...giler rasa nk lempang buat lempeng.

Ok, saya rasa nk tido kejap. Nk publishkan entry2 yang dalam draft blog ni dulu... bye!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top