SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, April 5, 2011

Fiscal Year 2011

Masuk je FY '11, memang banyak kerja. Penutup FY'10 pun mmg banyak yang kena setelkan. dengan exam la hape lah mmg la mencabar. Nasib baik pandai handle...haha ;p. So, sekarang rasa tenang sket walaupun ada sisa baki yang perlu disiapkan. Sekarang bersemangat nk buat promotion untuk students. So, nk kena create something/idea yang creative lah nampaknya. Jom kita mencari bahan..

Harap2 Mr President datang Malaysia dalam masa terdekat ni. Nak jumpa, nak discuss sikit sebanyak. Terkontang kanting sorang kt sini mmg lah kadang2 membuatkan saya rasa bosan yang amat ;/

Bila dah berlaku tsunami baru baru ni, saya rasa ada org kita yang fobia dan takut nk ke jepun. (termasuk lah saya ;p) Tapi tu kan sementara dan bukanlah selama2nya (harap2 dan doakan). Mana student yang sambung study kt sana ramai yang balik sini sementara menunggu keadaan reda sepenuhnya kot. Tapi ada sorang student call saya bgtau yang dia nak sambung master kt japan bulan 9 ni. Ermmmm nk suka ke nk rasa pelik? huhu tak sure tapi mmg saya support la yg mana diorang nk sambung study tu.

Kalau tuhan nk bagi kena, mana2 pun boleh even dlm keadaan super selamat pun. Kita hanya manusia, Tuhan saja yang tahu apa akan berlaku. Tawakkaltu 'alallah ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top