SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, March 4, 2011

Janganlah berputus asa....

Kadang2 kita bukan main berusaha lagi nak dapatkan sesuatu, tapi tak jugak dapat2. Usaha, doa tawakkal semua, tapi Allah masih belum bagi. Adakah belum cukup? ye kot?? ke mmg bukan rezeki kita?

Insya Allah ada jalannya....

Tuhan tak bagi kita berputus asa... 'janganlah berputus asa, kerana Allah bersamamu.... Insyaallah..insyaallah...insyaallah ada jalannya..' hahaha tetiba feeling2 karaoke lagu maher zain pulak. Dah la konsert tak pegi.. wah, ada hati lagi nk pegi padahal dah sah2 la kena keja masa tuh..

Ok, saya agak sakit hati bila di'guna'kan oleh pihak tertentu. so, saya rasa macam tak adil. Saya terus refer kt bos dia. kalau saya report kt bos saya, confirm satu KL ni kecoh. So, saya tak mau buat kecoh kecoh, tapi mau benda ni lebih effective lepas ni. Supaya saya tidak lagi disalah guna untuk kepentingan dan nama mereka yg tidak bertanggungjawab. (eh eh tetiba terselit pasal kerja pulak... lantaklah. malas nk pikir. malas nk buat entry bengang dgn org berpangkat Prof, Dr dan sebagainya. Harap blajar tinggi tapi...)
Lama dah tak update blog. rasa blog macam dah mati..huhu ;/ Busy la katakan. Rasa macam belum cukup rehat...walau hakikatnya semalam tido seawal pukul 10mlm, tapi saya tetap rasa nak sambung tido lagi. esok, kalau la takde kelas, mmg bahagia kot... saya rasa nk tido je kt rumah...errrkkkk??
**rindu mak saya, rindu adik beradik saya, rindu anak2 saya yang comel itu.. diorang nk celebrate besday 'adik'... tapi kitorang pulak tak balik. takpe lah...redho sebab sapa suruh duduk jauh sgt kan.... huhu ;/
kenapalah mereka ni cute sgt... gerammmmmm
Happy besday adik; 

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top