SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, February 25, 2011

Tak mungkin ku lupa...

(Entry ni dah lama terperam. So, saya buat auto publish je lah)
Sabtu lepas, balik dari kelas, encik suami dtg jemput. So, macam biasalah depan pavilion tu mmg jem tak hingat. Sepatutnya dia buat jejantas untuk org dari sebelah sini (Fahrenheit 88 dgn Lot10) untuk ke Pavilion sebab mmg ramai org yg nk ke sana. Selalu diorang melintas jalan tak ikut lampu zebra crossing. So, kita yang drive ni agak agakla kan takkan la nk rempuh je walaupun masa tu belah kita lampu hijau. Bila kita terpaksa berenti sbb ada org tgh melintas, jadi, jem bertambah teruk... ermmmm mmg tak setel la masalah ni selagi takde jejantas. Pavilion skg ni kan tempat muda mudi lepak. Saya pun heran apa diorang buat kt sana. Takat duduk duduk dgn budak2 sama skolah dgn dorang kot. Pastu pakai seksi seksa tak boleh blah. Buah dada pun belum nk tumbuh...opppssss makpak dorang tak kisah kot. Sesekali mmg seronok tgok gelagat diorang (sebab rasa nak gelak pun ada. Baru kenal dunia la katakan). Tapi kalau berkali kali tengok, mmg semak...

Ok, berbalik kpd ceritera asal...

Sekali, tiba kt simpang, ada teksi executive melintas depan kereta kitorang sambil menjenguk2... pastu ada makhluk kepala botak buruk giler muka nk jenguk kitorang dari dlm kereta. Benci betul dgn lagak dia. Dan bila dah lepas, tit tit masuk sms 'ada class ke'. Huuuuu menyampah betul dgn org mcm ni. Kalau terserempak depan2 kalau dia tegur pon mmg saya buat tak layan je. Kalau ingat kes dulu mmg sakit hati sgt2. Mmg jadi kes polis pon masih berani dia nak tegur2 lagi. Mmg sampah punya org! Nak je saya publishkan muka dia kt sini, tapi gambar takde sebab mmg tak pernah berkeinginan nk ambik gambar dia pun selama saya kenal dia.

Tahap kebencian dah tahap yang maksimum, mmg uweeeekkkk!

Agak2 kalau jumpa depan2 mata apa dia buat? apa saya nk buat kalau dia datang tegur? huh, mmg saya lari jauh2 atau jerit kuat2 biar semua org pandang...hahaha. Giler kau, dia mmg saiko tahap gaban. Sekali dah pernah kena, mmg ku takkan biarkan berulang. Takutttt ;(

1 comment:

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top