SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, February 7, 2011

Johnny oh Johnny

Mingu lepas, tghari dah lama saya tak makan kt Johnny ni. Ermmm biasa kita makan steamboat tp kali ni nk mkan ala carte la pulak kan.. Ni antara kegemaran saya di Johnny. Tapi tak sure lah korang suka ke tak. Saya lupa nama makanan nih yang saya ingat makan je ;p

Desert ni yang paling saya suka. Tiap kali pergi sana mesti order. Honey dew ape benda ntah. kecik je portion dia tapi berbaloi la sbb boleh sejukkan tekak kan. best...yummy yummy ;)
Last skali gambar tuan blog yang semakin mengembang...hahaha ;p
Saya dah rasa perkembangan nih. nak nak kt peha dan punggung... opsssss. Balik kg lagilah hancus segala penjagaan makan kan. mana kenduri sana sini walaupun yg peginya hanyalah dua kenduri je, tapi makan kt rumah pun boleh tahan gulai gulai gulai lemak lemak lemak... Kita tgok minggu ni macamana, berjaya atau tidak misi mengawal pemakanan ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top