SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, February 2, 2011

Green Tea memang best..

Kalau tak salah saya, saya pernah buat entry pasal kebaikan minum green tea nih. dulu2 mmg saya addicted to green tea nih. mmg green tea yg pure dari nihon nun saya minum hari2. tapi bila kehabisan stock dan dah tak pegi meeting kt sana, saya dah kehabisan stok lah jawabnya... nk gi beli kt isetan tu bukan takde tapi tak pergi. jadi, saya telah bertukar kpd nescafe hahahha. dulu masa mula2 minum green tea pun sebab saya nk elak dari minum nescafe tp skg dah terbalik dah minum nescafe sbb dah habis green tea.. haha ;p

Bukanlah minum nescafe tu tak elok tapi nescafe 3in1 tu org kata tak bagus untuk kesihatan. lagipun creamer dia mmg me'lemak'kan kita kan. sbb tu lah jadi ketagih. Dan dalam 3in1 ni dia campur ape ntah lagi kan. bukan kita tau pung. tahu minum sajo lah...Kt sini saya ada ceria pasal tu. Tapi beli tetap beli nescafe tu kan. Bila time tak makan tghari mmg nescafe peneman sejati. Sebab nescafe takleh diganti dgn milo. saya takkan rasakan keunikan milo menggantikan nescafe tuh.. huuu ;/
Latest, saya ada beli BOH Green Tea. Rasa dia mild sajo.. tak macam yg saya beli dulu tu. Tapi, belasah la sampai habis. semoga saya setia kpd green tea. Eh, lupa, nti saya tepek kebaikan green tea skali lagi ye ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top