SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, December 17, 2010

United Kingdom mali...

Hari Rabu lepas, saya dgn suami pergi menjemput famili kakak ipar yang baru sampai dari UK. Flightnya dijangka sampai pukul 9.25mlm tapi delay sket pukul 9.59 baru landed. Jadi we all menunggu je lah kt sana. Saya expect dalam sejam baru mereka keluar dari arrival gate tapi pukul 11.30mlm belum nmpak kelibat lagi. Tgok semua org dah keluar dan org kt klia tu makin susut. Masa kitorang sampai punya lah ramai org..huhu. Pelik bin ajaib pon ado sbnarnya. Tapi bila try call rupanya ada satu beg tertinggal. Bukan salah dorang, salah Emirates lah. Macamana ntah boleh tertinggal 1 beg tuh. Nasib baik dia call abg ipar ni bgtau. huh dorang nk kena buat report bgai lah. So mmg lammmbaaatttt sgt. pukul 12 lebih kot baru dorang keluar dari arrival gate tuh. Kitorang yg menunggu pun dah muka ngantuks. Esokkan keje. kalau hari minggu tak pe jugak. Org tu dah mmg ngantuk sampaikan kena gi toilet basuh muka. Saya masih maintain lagik. Tkdelah ngantuk sgt..hihi eksaited lebihBila dorang keluar, huuuuu terus hilang rasa ngantuk. Maklumlah dah dekat setahun dorang kt sana. And this is first time saya jumpa dorang sejak saya kawin. Sblom kawin ada 2 kali saya pegi rumah kak ipar ni. Pastu ni officially jadi adik ipar, ni la first time jumpa ;) Eksaited okey. Dgn anak2 buah saya yg comel2. Anak2 buah saya tak pernah bermesra2 dgn saya sblom ni. Maklumlah dulu masa saya dtg rumah dorang kecik2 lagi. Anak kak ipar saya ada 5. Sblom pegi UK anak dia 4 org. So bawak balik baby yg baru berusia sebulan 4 hari ;)

Saya dgn husband pegi 2 buah kereta kut2 tak muat barang2 semua. skali sepupu dia pun dtg dua buah kereta jugak. pastu ada plak kwn abg ipar ni dtg dgn mpv. huhu terlebih2 kereta la plak. last2 kereta saya muat budak2 je. Tapi best lah borak2 dgn budak2 ni kan. Semua yg baru sampai dari UK ni 4 org dewasa dan 4 org budak kecik dgn 1 baby. hihi last2 dewasa naik sorang sebuah kereta dgn pemandu. saya dgn budak2 ;)

We all sampai rumah dah pukul 1 lebih. dorang dah jetlag. Muka dorang mmg penat tapi tak ngantuk langsung coz kt UK masih siang waktu tu.

Okey, nanti saya buat entry pasal keseronokan bebudak yg baru balik dr UK nun. Best lah dorang ada pengalaman skolah kt sana semua.. dlm kereta berebut2 nk bercerita pengalaman dorang.

Terus saya rasa nk stay kt UK. Abg, jom sambung study kt sana nk? pastu branak kt sana ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top