SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Sunday, December 5, 2010

Masa bersama...

Esok dah mula kerja setelah 4 hari bercuti. Dari hari khamis lagi saya cuti....huuuu terasa macam melampau pulak kalau saya ambik cuti hari isnin sementara nk sambung selasa (public holiday)... Macam ada anak skolah la pulak ;p

Walaupun CUTI, tapi jadual mmg penuh dari pagi sampai malam. penat toksah ckp la. Tapi mmg saya puas hati sgt sbb dapat spend time dgn family walaupun sehari suntuk shj. Mmg tak dapat beli kt mana mana oh..saya sayang family saya (ada ke org tak syg family dia..haha)
*'anak' saya yang paling manja

Saya ada banyak benda nk cerita, banyak nk share, banyak nk bebel, dan banyak macam2 lagi...kita sambung esok pulak. hari pun dah malam, jadi saya nk spend time dgn yang tersayang. kata dah malam kan..ok bye!

**saya dah mula merindui mereka2 yang saban malam dok bising2 kt rumah saya minggu lepas...huuu miss them so much!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top