SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, December 7, 2010

Abang demam ;(

Sangat tak seronok bila anak demam, kan? mood bercuti terus lenyap. Tapi apakan daya dah la datang dari jauh, mesti berjalan2 jugak la walaupun tak hepi sgt ;/

Anak buah saya, si Abang ni demam la pulak masa dalam perjalanan nk dtg KL ari tu. Bila malam je, mmg suhu badan naik. Kakak saya of coz la cuak dgn anak dia nih. Walaupun kakak saya doktor, tetap cuak ok sbb mmg niat diorang nk dtg bersuka ria tapi... Abg pulak demam ;/. Tapi Abang ni baik je orgnya. walaupun demam, dia tak meragam. Menangis pun tak. Tapi, bezanya cuma dia tak ceria dan tak banyak cakap mcm selalu tu.. kalau tak, dia la yg paling manja dgn saya.
See, sblum ni mana ada dia nk duduk duduk semua. kalau berjalan g mana2 mana dia reti nk letih. Tapi tgok nih, jumpa kerusi je duduk..huuu kesian pulak saya tgok. Dah la ikea tu bukannya kecik. nk kena pusing dalam tu je dah bape jam.. tapi dia tak merungut sikit pun.

Sayang abang ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top