SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, November 15, 2010

Kenapa jadi mcm ni?

Kenapa la dari hari sabtu malam, saya rasa sangat tak sedap badan... huhu

Sabtu mlm, suami request nk mkn spaghetti. Mmg kalau dia request, saya terus berdesup buat walau penat mcmne pon. Ye la, bukan selalu saya masak..hahahaha ;p. Lagi pun spaghetti la kot yang saya betul2 boleh masak. masakan lain, saya hanya jadi pembantu chef(suami yang masak, saya tolong potong2 dan cuci2 je).

Jadi, lepas balik exam, singgah kedai basuh kereta sbb dah terlalu kotor..huhu. pastu tunggu suami dtg ambik, balik rumah solat dan keluar balik, ambik kereta yang dah bersih terus pegi cari bahan2 nk masak spaghetti. Secara cepat, kitorang terus ambik2 je apa yang nk terus bayar dan balik rumah.

lepas magrib saya turun ke dapur tung tang tung tang buatkan sos spaghetti. Masa tgh masak, rasa dah mcm tak sedap badan.. maybe nk period kot. pastu biarkan je la (lagipun nk buat apa? hahaha ;p).

Tapi bila tgh sedap2 menjamu selera dgn spaghetti sedap ciptaan ku itu, rasa semacam jer..nk terkeluar balik pun ada, mmg tak sopan oohhh kalau keluar balik sbb masa tu encik suami makan depan2... jadi, saya kontrol je kunyah selow2..

Suami: kenapa syg? tak lalu ke?
Saya: entah, sakit perut la...
Suami: kenapa??(dgn nada risau yang amat)
Saya: rasanya nk period kot..
Suami: period??? hermmm
Saya: ???!!!!!

Tetiba lepas mkn, saya tgh kemas2 dapur, adooooiii sakitnya perut.. terus berlari naik atas, cari pad, sebelum pakai masuk toilet dulu, tetiba dlm toilet, rasa semacam. kaki rasa tak pijak lantai...rasa nk pitam.. ni kalau saya jerit panggil suami kt bawah entah dia dgr ke tidak dgn tv nya bising lagi kt bawah nun.. ermm terus saya berlari ke bawah peluk suami... ya, saya rasa nk pitam, berpeluh sejuk dan saya menggigil.. saya tak tahu kenapa...huhuhu suami dah suspen tak yah ckp la.. diurut2 perut saya dgn minyak panas.. sampai saya tertido... hermmm

Hari ahad, saya bangun tido, perut dah ok sikit. ingatkan period, tapi nan hadoo pon. ontheway kot. tapi, pagi ni saya kena keje.. so, pepagi bangun pegi keje, takut nk mkn apa2. Sepanjang hari, perut saya rasa tak sedap je. berangin plak tu ;(

Malam tadi pon sama, lepas mkn sizling, saya rasa semacam..huhu ;((

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top