SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, November 11, 2010

Isshhhhh sabtu ni kena keje?

Ohhhhh tak dapat terima kenyataan bahawa sabtu ni saya kena kerja Saya takmau keje sabtu ni saya ada exam saya belum habis study lagi ni bila nk study? xleh concentrate balik keje dah penat, malam membuta dirumah tumpangan macamana nk study? (sila baca dalam satu ayat sahaja)

Tetiba saya lupa yang saya kena kerja. Ya saya sedar ptg ni saya ada assignment nk kena p jemput Prof dr Jepun nun di KLIA. Jadi bila ada Prof kt bumi malaysia ni, saya kena melekat bersama beliau.. huhu. Otak dah penat, sampaikan saya tak terpikir sabtu ni dia ada kelas dan saya kena jemput dia awal2 pagi tuh... letih daaa.

Lepas tu by noon nk kena pegi kelas utk ambik exam lagi. Kalau xde exam ok la jugak kot. Saya pikir sabtu ni saya nk rehat je sbnarnya(dalam kepala ni dok pikir nk tido sampai lemau sabtu nih), sbb minggu ni saya rasa amat2 exhausted lah. apsal ntah, mungkin dah nk cecah 30an ni (plez la jgn pikir bila umur tua makin weak la...no no! sila bangun dari mimpi ngeri)

Dua minggu prof jepung tu stay cni.. apa akan terjadi kpd life saya selama 2 minggu akan dtg? huhu jom kita menari. saya blom abis penat lagi ni weh.. nk kena pindah rumah, cuci rumah baru, kakak nk dtg kl, sanak sedara nk dtg kl, saya rindu kg, dia rindu kg, saya rindu dia (tetiba ;p)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top