SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, November 3, 2010

Gembira tapi stress

Saya gembira sgt pagi tadi bila best friend saya yang kawin masa raya hari tu dah +ve pregnant.. Pagi tadi dia bgtau.. patutla beria tanya saya, suruh saya check bagai.. takpe la, saya mmg sgt gembira bila tau dia pregnant. Saya kesian kt dia sbnarnya. Suami dia keje kapal. tau je la kan? dah la dia sorang2 terkapai2 nasib baik dia kuat oohhh. Saya harap semuanya selamat dan harap beliau tabah. Saya happy sgt dapat tahu dia bakal jadi ibu ;-)

Tapi......jauh disudut hati saya ni, xde sape yang tahu..huhu stress stress ;(
Ni belum lagi mak saya ckp si adik ipar kak long dah pregnant ke belum.. dah la kot. dia kawin sama dgn saya tau. lagi masak kari kepala ikan la saya kalau mcm ni. bukan takut nk dgr berita tu tapi tak sanggup nk dibandingkan dgn org2 lain.. tak nak balik kg ahh kalau macam ni ;(

Lately kalau org ckp pasal baby, serius saya mmg ada rasa !@#$%^&*. Tak perlu diekpresi kt sini la mcm ne. hanya org yg mengalami shj paham. Kalau ada rezeki, ada la kan? Usaha+doa sentiasa mengiringi.


hujan kt luar semua org tahu, hujan didlm hati takde sape yang tahu (petikan drp kapal karam ;p)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top