SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, October 22, 2010

Tak semeriah dulu..

Tadi tghari sempat ke PWTC.. join UMNO la puan puan datin2 eh...

Tak kosa saya nk join benda alah tu... kata keje, bukan keje dgn UMNO pon saya nih.. jadi pegi menebeng kt PWTC just utk menyemakkan keadaan je la.

biasa la, saya just nk buat survey apa yang dijual. saya rasa macam tak meriah ohhh rugi je pegi. dalam komplen2 pon masih boleh shopping kain 3 pasang hahahah apekah tak boleh balik dgn tgn kosong?..rugi ooo kalau tak beli. itu maksud rugi tadi. walaupun kainnya tak berapa menarik, masih lagi ok dgn harga yg ditawarkan. takyah la nk g jalan TAR nun.. nak buat baju keje sajo..takyah la vogue2 kt opis ni.. saya ni simple2 je. Gaji saya murah je pon.

Tapi yang meriahnya, org lelaki melayu dan ISLAM ramaiii uols.. ramai la nk shopping baju untuk isteri tersayang sampai sanggup tak pegi masjid solat jumaat. (permandangan biasa di KL pd hari jumaat tgahari, kan?)

Tak sempat dan malas nk ambik gambar kt sana tadi..huhu

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top