SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, October 6, 2010

Sulaman baju kurung

Saya teringin sgt nk mencuba benda baru yang saya rasa tak rugi kalau belajar.. saya nk belajar jahit manik kt baju kurung.. macam best dan meriah je kan tgok manik2.. kalau beli baju kurung siap yg ada manik2 tu semua huhu mmg ratus ratus la sbb agak rumit kot nk jahit manik tu.. jadi saya rasa mcm nk belajar menjahit manik.. pastu boleh ikut kretiviti sendiri (bajet diri sendiri cukup kretif..hahaha ;p) jahit manik ni tak memerlukan mesin jahit (sbb saya takde mesin jahit)..

pastu nk belajar jahit baju kurung.. untuk diri sendiri je pon takpe.. bukan tujuan nk ambik tempahan bagai..hahaha ;p

best ape kalau boleh jahit sendiri, kan? takyah la susah2 balik kg nk tempah baju dan yg paling penting boleh save budget utk tempahan ;)

serius saya rasa macam nk cuba jahit manik dulu... TAPI mcmne nk start?





waaaa sgt cantik la manik2, labuci2 ni kan? terus nmpak baju macam kelasss gitu walaupun baju murah...hahaha ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top