SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, October 29, 2010

lecehnya bila email address tak sama..hihi

ermmm skg saya bukak blog hanya kt office sahaja. kiranya ada masa2 terluang tu saya post la apa2.. tak kosa nk ngadap benda alah ni kt rumah. lebih baik saya ngadap sijantung hati saya ;)

jadinya, adalah amat leceh bila tetiba *ting ada idea nk dikongsi/ditulis/diluahkan, kena logout email (gmail) dulu sblom sign in blogger.com nih.. kenapa xleh sign in 2 account skali eh? masalah satu lagi bila saya nk tukar account blogger.com ni kepada account gmail, dia ckp account gmail xleh guna sbgai account blogger...huhu poning eh kepalo den! Bukan ke blogger.com ni adalah satu kapal dgn gmail dan sebagainya tuh? waaaaa tak paham weh ;/

pening sungguh account blogger nih.. skg saya guna account yahoo utk sign in blogger nih. tapi tu la. masa keje saya kena monitor account gmail la plak.. nk masuk blogger.com kena signout dulu account gmail tuh.. sesangat leceh ooo.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top