SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, July 13, 2010

takde demam2 ke?

hermmmmm....

lately nih ramai pulak yg dok tanya 'ida, xde demam2 ke?'

apsal eh? ermmm aku paham sgt tapi buat2 tak paham jek la.. padahal baru sebulan lenih kawin...uol nih, bg la can kitorang berdua duaan dulu... kalau ya pon nk tanya, kan? hihi tp sbnarnya mmg mengharapkan dan berdoa supaya dikurniakan zuriat cepat... insyaallah dgn izinNya..amin ;)

kat opis ni tak yah ckp la.. bdk2 opis yg buat lawak bodoh pon ramai.. kdg2 tu ermmm buat tak tau je la. Ermmm dpt rasa la mcmne kalau org yg belum ada rezeki dpt anak wlpun dah beberapa tahun kawin. ermmm mcmni la eh. Tapi sbnarnya aku tak ambik pot sgt coz aku masih baru lagi, kan? buat apa nk penat2 pikir pasal tuh? lantak la diorang nk usik2 ke apa... not my biz pon, okay?

My mum pon sama gak tau.. dia slalu call n tanya 'kak ngoh sihat ko? tak demam?' ermmmmm apa nk jwb? 'eh, sihat jer nih'.. pastu mula la dia tanya 'tak penat ke kawin? mcmne life skg ? mcmne bahagikan masa keje dgn kt rumah'...huhu

of coz my mum tahu dan paham keje aku mcmne, kan.. dia tau aku kalau time bz mmg bz giler..mkn pon tk ingat. dia tanya mcm2 membuatkan aku kdg2 tersentuh jugak la. coz skg ni aku dah jadi bini org. tp dia still treat aku mcm aku masih bujang. Actually dia risau sbb dia tk kenal sgt lagi menantu baru dia ni mcmne. Menantu dia ni sbnarnya sayang sgt kt anak dia yg sorang nih. dia byk tolong keje2 kt rumah. So tak yah la nk risau. my mum takut sgt aku penat dan x larat nk buat keje2 rumah...ermmm Love you mum!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top