SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, June 30, 2010

Kenapa datang tanpa diundang?

Kenapa datang tanpa diundang
dan
pergi tanpa kata kata

Tahukan kamu bahawa..
Kamu sudah tidak diperlukan lagi?
Kenapa muncul lagi?
Kenapa menjadi penyebab kekeliruan?
kenapa?
dan
kenapa?

this week dapat email drp 'peminat'...cewah kenkononnya perasan ada peminat lah tu ek.. eh betul. Saya mmg tak cun melecun ditambah muka berjerawat sana sini tapi tu la yg saya pelik. Beberapa org boleh tergila2kan saya.. pelik bin ajaib sungguh rasanya. Kalau diorang g minat org cantik molek, kulit tulus mulus licin bak telur tu okay la jugak, kan? Ni tak.. ada ke minat kt saya. Siap jadi stalker lagik..huhu menakutkan jek. Serius saya takut.

Tapi skg ni saya dah kawin, jadi harap2 xde la org nk kacau2 lagi. Tapi kan, this week je saya dapat beberapa email dr org yg sama.. hantar lagu/video lagu cintan2 gitu. Pastu siap mintak gambar saya kononnya nk buat kenang kenangan... Ohhhhh tidak, okay!

Saya brjanji tidak akan melayannya sama sekali ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top