SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, April 6, 2010

Google maps 3D

Ni google maps Japan punya... canggih,kan ;-)


Godek2 google maps utk buat guide masa kt Tokyo nti tetiba bila zoom in dia jd 3D...sukaaa sgt2 sbb nmpak semua bgunaan, real punya. Siap ada gambar kereta2 dan org tgh bjalan... wow superb rasanya map mcm ni... ingatkan aku yg ketinggalan, rupanya tgok map kl punya..ermmm mmg xde pon lg 3D nih ;-D

banyak benda nk kena survey nih sbb sampai2 je pg tu nk kena rush ke Liberty Tower utk meeting. Biasanya ada bos aku yg guidekan... even aku boleh contact hp dia bila2 masa.. tp skg tidak lagi, aku kena jln sorang2 je.. risau pulak bila sampai kt Tokyo Station tu... aku dah x berapa ingat level berapa nk tukar train ke Ochanomizu..huhuhuhu.. dahla bertingkat2 dan ramai org kt Tokyo Station tu.. Harap2 x sesat la....

ni la Tokyo Station...huhuhu menangis la kalau sesat ;(

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top