SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, March 23, 2010

Nak cari keje lain atau nak stay ? ! ?

Nak cari keje lain ke nak stay eh?
ermmmmmmm pening jugak pikir pasal keje ni... aku suka keje skg tapi bila melibatkan 'org tu' aku jadi tak suka sbb dia dah kacau hidup aku. Rasa sgt tension bila buat keje yg ada kaitan dgn dia. Nak ignore dia? bukan tak boleh tapi mmg tak boleh sbb dia sgt2 la berpengaruh disana. Apa patut aku buat ni???

Sometimes rasa org tu boleh di ignorekan tapi sometime aku rasa dialah penyebab semua yg terjadi, sampai affect semua keje2 aku ;/

Sambil2 cari keje lain, aku kena jugak kena establishkan keje kt cni..tapi aku tak sure apa yg bos sini dah tau atau dia langsung dia tak tahu apa2... makin pening bila dia langsung xde masa utk bercakap dgn aku...huhu sgt sibuk la gamaknya ;(

I will pray for the best...Insyaallah

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top