SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, March 29, 2010

Alkisah contact lens

Alkisah contact lens. Aku ni kononnya confident la beli contact lens ari sabtu lepas kt KB Mall dengan encik tunang. Disebabkan masa tu dah malam, so aku decided xnk try pakai masa kt kedai lg pon aku beli yg daily basis. Macam rugi plak kalo pakai mlm, kejap sgt.

Ingatkan contact lens ni mahal harganya..huhu tgok2 lagi murah dr spek..huhu nape aku tk pakai dr dulu? kalau spek aku nih dlm rm600 setahun.. aku tgok contact lens yg kaler2 pon seratus lebih jer setahun..huhu jimat ape kalau pakai benda nih. cuma kena pandai jaga kebersihan mata je ;))



punya lah seksa nk membukaknya plak.. so aku jumpa video nih;


Kedua2 video nih diberi forumer. Penat aku bertanya kan soalan2 jakun kepadanya.. ye la maklumla first time aku rasa mcm nk pakai contact lens nih.. dedulu masa zaman student pernah try.. tu pun sehari..huhu takutr nk pegang mata sendiri sbb tu aku rela pakai spek jer..

baru kejap td aku bukak contact lens.. skg dah pakai spek balik.. rasa dah mcm kurang selesa plak pakai spek nih..hihi aku just nk restkan mata. ingat nk lelap kejap sbb badan masih penat

Ni gambar contact lens yang aku beli... for the first time encik tunang ckp pakai yg daily la coz dlm proses nk myesuaikan diri lagi.. nti lama2 ok la kot ;)

ni la dia contact lens yg aku beli bersama tunang tersayang ;-)


ni la lepas dah bukak.. lama btul nk cekup benda ni dlm mata..huhu org ckp bukak lg senang dr pakai tp aku plak rasa sebaliknya..uwaaa..


P/S: bila pakai contact lens ni aku terasa lebih muda 5 tahun, ok!..hahahah perasannyer org tuh ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top