SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, March 24, 2010

13 April dan 17 April

Cerita bermula bila mendapat panggilan telefon daripada head office... huhuhu bertanyakan "if we make a reservation for you on April 13 to Tokyo and April 17 to go back to KL, is it alright for you?" then aku jawab "Can I check my schedule first?".... ermm gulp gulp tak tenteram, ok!

huh..tergamam mendengar tarikh ituuuu.. first time aku nk celebrate besday dgn bakal husband tetiba date tu jugak aku nk kena g sana? ermmmmmm tu pon kalau ya aku tak kena stay sampai April 20...

April 13 - My birthday

April 17 - My love's birthday


kenapa boleh terkena date itu??? SGT TAK PUAS HATI, OK!
Aku tk kisah sgt kalau date tu boleh anjak kedepan or blakang tapi nape boleh ngam2 tuh.. aku risau aku xleh balik lagi on April 17 tuh.. huhu

apa pun aku tak nak terlibat dlm event April 20 yang sgt2 sibuk itu.. cukup la sekadar menyediakan dokumen dr sini saje.. penat ;p
aku akan cuba sedaya upaya melepaskan diri utk tarikh tersebut..hihi

ermmm baru je bermimpi2 nk buat reservation kt restaurant mana2 on April 17 tuh tapi...

update on March 26
Depart : April 12 midnight...huhuhu will celebrate my besday on the airplane ;(
Come back : April 17 evening (arrive)... HIS besday. Hopefully tak penat, and wanna plan something :))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top