SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Sunday, January 31, 2010

Rambutku gugur :(

Kenapa banyaknya rambut kt lantai nih.... tidakkkkkk itu la rambut aku :(
Apsal gugur byak nih? tension aku... nk kena buat treatment.. aku tak mkn megi byak pon (hihi pengaruh btol la sbb dulu2 org ckp kalau mkn megi rambut gugur)..

Hari2 nk kena sapu lantai ni sbb rambut.. kalo tak, aku xleh tdo, tk senang dibuatnya tgok rambut kt lantai nih.. kalau shampoo lagi la... mcm nk nangis jek tgok rambut... mcm sengaja buang gumpalan2 rambut itu... bila time nk keringkan plak, huhuhu byaknya yg gugur ya Allah... nasib baik rambut aku byak... tapi byak pon kalau asyik gugur makin nipis la jwbnya...


mencari solution bertahun2 tak jugak setel.. mcm2 shampoo cuba dari yg murah sampai la yg mahal... xde effect pon, masih lagi sama... ada member ckp suruh potong bg pendek... eh ye ke kalau pendek tak gugur? apa kaitan pendek, penjang dgn gugur plak... musykil aku...huhu

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top