SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, January 25, 2010

Dugaanku

Kenapa macam banyak sangat dugaan macam ni....

aku tak sure la kenapa asyik jumpa orang macam ni je dalam idup aku nih... nape org suka kat aku, aku plak anggap dia kawan jek.. tak lebih dari tu. Org tu nak suka, dia punya pasal la. Ni sampaikan tergila2 kt aku, nak kongkong idup aku, ape kes plak nih. Dengan aku aku skali stress.. agaknya sampai aku kawin la ada dugaan macam ni.. Aku harap bila dah kawin tak nk ada benda2 macam ni lagi..

Kes 2010
Bos aku yang tak paham bahasa, paksa plak aku suka kt dia.. Dia nk suka aku tu apsal plak. Ermmm dia ni dah salah paham yang aku baik dgn dia, dia ingat aku pun syok kt dia. Padahal aku layan dia mcm bos je la. Pastu bila aku ckp nk kawin, dia plak suruh aku hold... apa dia ingat boleh hold2 mcm tu sbbkan dia. Siap ugut2 aku plak tu. Pening aku dgn bos mmc nih. tension ;/

Kes 2009
Mamat teksi eksekutif ni buat hal. Boleh plak dia psiko nk kat aku... apa plak bgtau aku dia suka kat aku n ajak aku couple dgn dia. Ape dia ingat aku ni ape? even aku xde bf pon, aku tak terdesak la nk bercinta cinta nih. Dia ingat dia bagus sgt ke? nk paksa2 aku plak. Giler ape? ermmm dah la pukul aku, jadi kes polis plak tu. nyusahkan idop aku jer. mmg aku tak nk tgok muka dia lagi lepas nih..pegi la mampu (dlm bahasa yg sangat kasar)

Kes 2008
Break up dgn ex bf aku. Become single dan mengalami perasaan down yang teruk ;(
Hnaya Tuhan yang tahu macamana keadaan aku masa tu. Nasib baik aku masih lagi ada kekuatan, Alhamdulillah. Dan nasib baik juga ada Hanif dgn Mai. Kalau tak, tak tau la macamana. Apapun Hanif, thanks sangat2. Kau la kwn sejati aku. Best friend for ever. Kau mmg kawan yang baik, sanggup mendengar apa pon masalah aku tak kira masa even pukul 2pagi, 3pagi pon ko sudi meluangkan masa mendengar masalah aku dan melayan kerenah aku yg entah apa2 time aku bersedih.. sgt2 memahami aku. Appreciate sgt2 apa yg ko buat. Aku rasa aku dah boleh berdikari skg ni pon sbb kau yg bagi aku semangat. Mai pon sama, thanks dan sbb kita jauh, jarang la boleh jumpa. At that time, nasib baik Mai outstation kt kl, so boleh stay sama. Thanks Mai...

Kes 2007
errrr.... kisah cinta yang ON dan OFF terlalu kerap. Tak tau la kenapa susah sgt nk break up. Tapi bila dah break up...huhu suffered giler tapi SYUKUR sangat sbb terlepas bebanan selama ni.

kadang kadang aku pikir jugak.. nape la nasib aku ni.. dugaan selalu dtg, hingga kadang2 aku rasa macam takleh nk tanggung sendiri. Adakah sebab hubungan aku dgn abah? Ermmmm susah nak explain mcmne hubungan kitorang. Hanya Tuhan yang tahu. Kenapa aku mcm berat sgt nk jumpa or call dia, aku pon tak pasti. Tapi semua tu mungkin ada sebab tersendiri. Nak nak aku ni jenis suka pikir2 sendiri pasal apa yg belaku disekeliling aku. So mungkin itu salah satu sbb kenapa aku diduga sebegini..

2 comments:

  1. Bos pun campur tangan ke?

    ReplyDelete
  2. ermmmm tu la pasal... sbb dia dah ter suka kat ita la dia masuk campur..

    ReplyDelete

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top