SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Sunday, November 8, 2009

Tido...

Lamanya aku tdo mlm td... lepas azan maghrib sampai pukul 4.30pg td baru bangun.. Nasib baik mama call sedar...hehe sempat borak2 dgn dia..
ermmm napa aku tdo byak mlm td eh? padahal bukan penat apa pon.... xder apa2 aktiviti buatkan aku jd boring kot.. padahal sblom tu tgh baca buku yg best tuh.. boleh jgak terlena dpn tv..hehe dasyat btol..pastu kononnya nk bgun pkol 9 lebih...tp sampai pagi baru bgun..huhu

Bangun tdo pg td terus ingat hari ni dah hari isnin... nasib baik tak mandi n siap2 nk g keje..huhu apsal lah aku nih... punya la check hp and on laptop sbb nk check hari apa... nape la aku jd mcm ni nih.... teruk btol..

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top