SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, November 5, 2009

I feel nothing...why??

Lonely & Nothing

Ermmmm ntah la dua tiga menjak nih... apa yg dalam kepala ni pon mcm tak pasti...nape eh.. apa sbnarnya yg aku tgh pikir nih...sometime tak sure tau tau masa abis mcm tu jer... aku tk suka la mcm nih :(



bangun tdo, solat, mandi, pegi keje, mkn, keje, balik keje, mandi, solat, tgok tv, mkn, solat, mengaji, solat, internet, baca buku, tdo..... hasil >>>>> ?



aaaaaarghhhh bosan sungguh.... kenapa B.O.S.A.N dtg lagi nih? padahal byak boleh aku buat such as baca buku2 yg blom aku habiskan lagi... tp nape aku x buat or aku dah bosan dgn semua tu.....



I need someone to talk, to share every single thing yang aku buat, yg aku pikir, yg terlintas dlm kepala aku... aku cuma luahkan kt forum or blog.. ni pon dah lama x publish apa yg aku tulis :-/



semua kwn2 yg selalu aku share citer dah xder.. semua ada hal masing2 dgn dunia mereka sendiri..itu la yg sebenarnya membuatkan aku rasa mcm S.E.P.I.... housemate? not the right person to share..... officemate? xder officemate :( mcm org dok dlm hutan..keje sorang2 x berckp dgn org..kwn xder sgt..huhuhu mmg menyedihkan ... nk call adik beradik? ermmmm adik beradik mcm menteri sibuknya dgn hal masing2... feel lonely sgt2

1 comment:

  1. mungkin aku terlalu mencari dan mengharapkan sesuatu yg aku buat, semuanya terbaik.. sbb tu bila xder apa2, aku rasa amat2 kosong... ermmmm

    ReplyDelete

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top