SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Sunday, August 23, 2009

Bosan sungguh

kenapa rasa bosan nih............................................

pg td my best friend call setelah sekian lama menyepi disbbkan sungguh asyik nya dia bercinta smpai kwn baik pon boleh lupa ;p

aku tak kisah sgt so bg la can kt org yg tgh mabuk cinta tuh... mcm la dia sorang tgh bercinta kan kan..hahaha

tp sbnarnya aku mmg terasa gak la dia boleh buat mcm tu sbb dia kenal aku lebih dulu dan lebih lama dr awek dia...tp dia boleh wat2 mcm putus kawan plak bila jumpa awek tu.. tp biar la dia... nti2 dia sedar la kot, hopefully..

maybe before this kitorang share everything then after that aku rasa mcm aku dah xder kwn rapat..thats why kot aku rasa mcm tu... well aku doakan yg terbaik utk ko hanif.. ko sendiri pon pernah ckp kan? kwn tetap kwn.. tp maybe sbb ko dah mabuk bercinta jd ko pon dah lupa apa yg ko ckp... nevermind aku paham..aku akan jd kwn yg sentiasa memahami..



No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top