SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, July 16, 2009

Kejadian July 11, 2009 (tak mungkin aku lupakan)

Sabtu July 11,2009

Aku keluar dgn kwn baru. Pegi MidValley Megamall then pegi Ikea...

Something happened when I came back. It was really bad and crazy when one of my friend slapped me! Damn! Crazy men...



Ahad July 12,2009
Rasa demam jer..... sakit + tension



Isnin July 13,2009
Pagi dlm pukul 10 pg aku g HKL wat check up.... Rupanya lama gak wat check up ni ek...huhu sampai pukul 2 lebih baru siap... ye la mana tak nya kena xray, check darah and so on... nasib baik xder ape2....alhamdulillah..




Lepas check up, g wat report kt balai polis HKL. sampai kol 4 lebih. Nasib baik masa tu ada member call, dia ckp nk dtg and terus g Balai Polis IPD Sentul, jumpa pegawai penyiasat, Insp. Fazrul Hadi. Sebenarnya suspek kena dtg skali tp bila Insp. call, dia ckp dia kt Penang. So dia janji nk dtg jumpa Ins. esok tghari.



Malam tu aku dpt byak miscall beratus ratus... mmg tak putus asa mamat gila nih....



Selasa July 14,2009
Aku dtg opis mcm biasa... Jantan giler tu dtg serang opis aku plak... mcmne dia boleh masuk opis pon aku x tau... sedar2 dah depan mata aku... dlm bilik aku... mmg terkejut. Aku tengking dia suruh keluar...so dia keluar dgn muka x puas hati...



Malam, aku keluar meeting dgn Mr Ozawa. He was upset with what happened. Dinner kt KLCC, discussion for PR event... aku masih lagi fobia..

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top