SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, April 9, 2009

Kenapa tak kawin lagi?

Hari ni macam biasa la pagi2 td sampai opis terus report pd bos kt Tokyo..and after that pegi la breakfast... this is just normal rutine during my working days.
Tapi hari ni ada la somebody asking me ' kenapa tak kawin lagi?' takde calon ke... after that dia tanya pulak kt kwn sebelah dia,' you takde ke anak2 bujang, saya cukup berkenan ni nk buat menantu'....huhuhuh mmg la rasa nk blah jer dr meja tuh masa tu jugak...but cover la beb... org yg tanya tu bkn calang2 org...dia berpangkat kt department dlm UTM nih.... sabar je la... so aku buat dek jer la sampai mknn abis..nasib baik amik sikit jer meehoon td...

Pastu kwn dia yg dok sebelah ngan dia ckp 'eh, puan takkan la dia xde calon kot, mana boleh rekemen2 bdk2 skg nih, dia dah ada calon sendiri dah tuh'... so puan tu jwb la balik ' saya tau la dia dah ada ke belom, sbb tu la saya berani nk offer mcm tuh. saya dah survey dah...'

Huhuhuhu malu n x tau nk ckp la masa tuh..muka ku dah merah dah....

after that nasib baik ada org lain dtg tegur, so dpt la tukar topic....nasib baik..so aku amik la kesempatan blah cepat.....

sampai bila la aku nk berdepan dgn soklan2 cepu emas mcm ni?...
aku mmg xde calon, tp xde la rasa terdesak nk carik calon kot buat masa skg nih aku fokus keje jer...

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top